У ЦЬОМУ РОЦІ ХВИЛЯ EDCAMP ЗАКРУТИТЬ!
У ЦЬОМУ РОЦІ ХВИЛЯ EDCAMP ЗАКРУТИТЬ!
Друзі, публікуємо дуже хвилюючу новину :)
У цьому році ми отримали 65 заявок з усіх регіонів України. Обирати було надзвичайно важко. Тому маємо аж три категорії регіональних (не)конференцій у рамках програми «EdCamp in a Box 4.0»: магістральні, афілійовані та спеціальні.
7 критеріїв відбору. 21 година інтерв’ю. 52 895 слів, прочитаних експертним журі.
Програму «EdCamp in a Box 4.0» у цьому році підтримують ресурсно та експертно такі чудові організації:
Відділ преси, освіти та культури від U.S. Embassy Kyiv Ukraine,
проект «ВзаємоДія!» USAID,
компанія Microsoft,
The Lego Foundation,
компанія EdPro,
видавництво «Ранок»,
компанія «Розумники»,
видавництво «Лінгвіст»,
діловий клуб «Партнер»,
Представництво в Україні Фонду імені Гайнріха Бьолля,
краудфандингова платформа «Спільнокошт.
До компонентів програми додаються спеціальна сесія від EdCamp Ukraine та Державної служби якості освіти, відкриті уроки та після-EdCamp.
Інформаційну підтримку хвилі будуть забезпечувати журналісти/-ки від офіційного веб-ресурсу реформи Нова Українська Школа, компанії «Всеосвіта», видавничої групи «Шкільний світ» і газети Kharkiv Post.
Координатори і координаторки (не)конференцій усіх категорій запрошуються на П’яту національну (не)конференцію для шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2019 поза конкурсом.
Консультаційну та методичну підтримку завжди і всім надаватиме команда EdCamp Ukraine.
ЛИСТИ ПЕРЕМОЖНИЦЯМ І ПЕРЕМОЖЦЯМ КОНКУРСУ ВЖЕ ВІДПРАВЛЕНІ, А МИ ПУБЛІКУЄМО ЇХНІ ІМЕНА, МІСТА І ТЕМИ МАЙБУТНІХ МІНІ-ЕДКЕМПІВ ТУТ (за алфавітним порядком):
МАГІСТРАЛЬНІ (отримують повну фінансову, експертну та інформаційну підтримку):
1. Андрієнков Ігор, Пирог Тетяна, смт Шевченкове, Харківська обл., «Від професійної компетентності до професійної діяльності»
2. Гринько Вікторія, м. Слов'янськ, Донецька обл., «Цифровий освітній простір»
3. Грицюк Лариса, м. Миколаїв, «Від творчого учительства до відповідального громадянства»
4. Дмитрук Аліна, с. Лаврівка, Вінницька обл., «Як навчати покоління Z»
5. Домарацька Оксана, м. Луцьк, «Школа – територія свободи»
6. Дробот Наталя, м. Жовті Води, Дніпропетровська обл., «Форми і напрями підвищення кваліфікації педагогів: навчання у цифрову епоху»
7. Зима Наталія, м. Хмельницький, «Science for success: як учительство змінює майбутнє»
8. Матвійчук Олена, м. Конотоп, Сумська обл., «Інтеграція змісту освіти в контексті гуманної педагогіки»
9. Перевертень Лариса, Проскуріна Оксана, м. Чугуїв, Харківська обл., «Коли учнівство і педагоги навчаються: як усіх зацікавити?»
10. Прибінська Ірина, м. Станиця Луганська, Луганська обл., «НУШ – очікування та реальність»
11. Промська Олена, м. Полтава, «Збагачуємо не лише власне життя, а й робимо світ кращим для всіх»
12. Проскура Оксана, м. Київ, «Лафхаки НУШ, або Як не «потонути» в реформі»
13. Томищ Оксана, м. Мукачево, Закарпатська обл., «Як повернути довіру до школи»
14. Федорченко Антоніна, м. Чернігів, «25 кроків до НУШ»
15. Харитонова Антоніна, м. Ніжин, Чернігівська обл., «Новий формат освіти: мистецтво вчити та вчитися»
АФІЛІЙОВАНІ (отримують експертну та інформаційну підтримку, обсяг якої може змінюватися):
1. Андріянова Лідія, Шаповал Ольга, м. Дніпро, «Простір творчої співпраці»
2. Барабаш Ольга, м. Костянтинівка, Донецька обл., «Фасилітація та медіація. Інклюзія. Демократична школа»
3. Баранник Юлія, м. Конотоп, Сумська обл., «Школа – місце щасливих людей»
4. Борисенко Наталія, м. Харків, «Професіонали професіоналам. Від вибору до успіху»
5. Бушина Інна, Биков Олександр, м. Черкаси, «Новий освітній простір: навіщо і як?»
6. Галат Марина, м. Золотоноша, Черкаська обл., «Школа – простір освітніх можливостей для всіх»
7. Герговська Оксана, м. Маневичі, Волинська обл., «Новітні технології НУШ та інклюзивне навчання»
8. Громова Олена, Забарна Алла, с. Носачів, Черкаська область, «Педагогіка партнерства у Новій українській школі»
9. Губенко Ганна, м. Суми, «Співпраця між школами, інститутуціями та Міністерством освіти і науки України»
10. Данилішина Катерина, Попкова Світлана, м. Одеса, «Освітнє середовище НУШ: територія оновлення та партнерства»
11. Добрянська Наталія, м. Львів, «Матриця: перезавантаження»
12. Думишинець Олесандр, м. Київ, «НУШ – 6 місяців потому»
13. Заменягре Олена, Зінченко Катерина, м. Мелітополь, Запорізька обл., «Школа на старті. Мотивація до дії»
14. Леванзова Вікторія, м. Київ, «Взаємодія культур у школі»
15. Лугова Тетяна, м. Маріуполь, Донецька обл., «Просвіта батьківства «Простір рівних»»
16. Майка Ольга, с. Великі Гаї, Тернопільська обл., «Інтеграція, емпатія і робота в команді в Новій українській школі»
17. Майорський Вячеслав, м. Чорноморськ, Одеська обл., «Формування компетентнісного підходу в умовах Нової української школи: шляхи та виклики»
18. Мельник Ірина, м. Світловодськ, Кропивницька обл., «Як змінити свідомість шкільного педагога?»
19. Мягких Ганна, м. Дніпро, «Сексуальна освіта. Коли і як говорити про «це»?»
20. Петльована Яна, м. Чортків, Тернопільська обл., «НУШ для середньої та старшої школи»
21. Пушко Інна, смт Солоне, Дініпропетровська обл., «Інноваційний старт зі STEM»
22. Рябуха Алла, м. Глухів, Сумська обл., «Недискримінація у Новій українській школі»
23. Стромило Іван, м. Київ, «Виховання та навчання дітей в епоху digital»
24. Терентьєва Олена, м. Олександрія, Кропивницька обл., «Крок за кроком: формування якісного освітнього середовища для дітей з інвалідністю»
25. Тира Світлана, м. Харків, «Soft skills – це технологія чи мистецтво?»
26. Тодосова Галина, м. Київ, «Творимо успішну та щасливу націю: конкретні кроки та горизонти майбутнього»
27. Хівренко Світлана, м. Новоукраїнка, Кропивницька обл., «Трикутник взаємодії: учнівство, батьківство, вчительство»
28. Хіміч Іванна, с. Яноші, Закарпатська обл., «НУШ, психологія, іноземна мова, критичне мислення, інклюзія»
29. Хмельницька Олена, смт Красноріченське, Луганська обл. , «Нова українська школа і опорна сільська школа. Як поєднати?»
30. Хорошилова Аліна, м. Харків, «Безпека дитини – понад усе»
31. Хорькова Людмила, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл. , «Школа радості для дитини – школа творчості для вчительства»
32. Чайківська Олеся, Колодій Оксана, м. Южне, Одеська обл., «Діти і дорослі – едкемпери та едкемперки»
33. Яковчук Олена, м. Чернігів, «Трансформація свідомості в процесі реалізації НУШ».
СПЕЦІАЛЬНІ (мають ключового партнера, який опікується окремим тематичним напрямом):
1. Горбачов Сергій і команда ДСЯО, м. Київ, «Ідеальна школа: параметри виміру»
2. Долгова Дар'я і команда видавничої групи «Шкільний світ», м. Київ, «Алхімія НУШ: навчання, управління, психологія у початковій школі»
3. Жук Олександр і команда Global Teacher Prize, м. Запоріжжя, «Освіта в еру змін»
4. Івагло Сергій і команда ділового клубу «Партнер», м. Харків, «Фінансова свобода і підприємництво в школі: міф чи реальність?»
5. Тутаєва Майя і команда дитячого міні-едкемпу, с. Хмельове, Кіровоградська обл., «5 кроків до свідомого вибіру професії»
6. Шовкалюк Ганна і команда компанії «Лінгвіст», м. Київ, «Навчання в епоху змін: ефективне викладання іноземної мови в Новій українській школі».
Дати подій наразі узгоджуються з координаторами/-ками регіональних (не)конференцій, тож точний графік дуже скоро можна буде побачити на офіційній обкладинці нашої сторінки, а також на спеціальній сторінці сайту.
Вітаємо від усього серця!